2011. szeptember 30., péntek

szeptember 30., London, 27 fok..

megint mostohán bánik velem az időjárás, még csak 30 fok sincs.. :) szabadtéri strandot mondjuk nem találtam, úgyhogy kihasználni igazán nem tudom, ráadásul a napszemüvegemet sem hoztam magammal, szóval nem egyszerű az élet az idegenlégióban.. :)))


persze azért nincs ez mindig így, a kedd és szerda reggel (azonos időpontjának) hasonlóságát az alábbi kép próbálja illusztrálni.. ha esetleg nem látszana, ugyanazt a két épületet fotóztam ugyanonnan, csak 24 óra eltéréssel.. ;)


hamarosan magamba temetem a tegnapi műremekem (édes-savanyú mártásos sajtos tészta - az előbb hívott a receptért Gordon Ramsay, de mondtam neki, hogy Jamie sajnos gyorsabb volt..) maradékát, és hozzálátok a pakoláshoz, holnap délelőtt ugyanis elhagyom a várost.. :)

holnap még jelentkezem, addig is kitartást még erre a néhány órára, aztán pedig jó hétvégét mindenkinek! csók ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése