2011. szeptember 26., hétfő

English wheather

megvolt az első "melós" nap is, reggeltől estig szakmai előadások, Anglia adó- és jogrendszere, HR infók, QRM, DMS és hasonló nyalánkságok. a végét már csak kávéval sikerült átvészelnem, ez azért mindent elmond.. :))

ezután újra kisebb állóháborúba keveredtem az angol kockákkal (ismételten elnézést kérek minden IT-s ismerőstől..), akik képesek voltak lezárni a szombaton jelzett "tönkrement a laptopom képernyője, annak alig 15-20 százaléka látható" problémámat azzal, hogy "van magyar laptopod, további sok sikert." ezt sikerült kissé zokon vennem, amit viszont a telefonos beszélgetőtársam sérelmezett kissé.. no de végül (mindkét oldalon) úrrá lett a híres angol hidegvér, így kiegyeztünk egy döntetlenben; én várok még holnapig, ők viszont tényleg megpróbálnak segíteni.

hazafelé rövid angliai pályafutásom alatt először sikerült alaposan bőrig áznom (ismét más tollával ékeskedem itt a bal oldalon, de sajnos nem volt nálam a gépem..). kicsit izgultam, hogy szégyen szemre egy kiadós zuhé nélkül kell itt hagyjam a fővárost, de aztán megkönyörültek rajtam ott fenn. nem kicsit, nagyon.. egy kósza pillanatig már-már az is megfordult a fejemben, hogy rendszeresítek egy esernyőt, de azért ezt az ötletet itthon - alapos mérlegelés után, illetve immár a kinti zimankótól védetten - elvetettem..

holnap valami hasonló várható (mind az időjárást, mind pedig a programot illetően), remélhetőleg IT fronton valamivel nagyobb sikerek által övezve. ellenben szerdán jön az esti móka, az időjósok gólzáport mondanak.. :))

3 megjegyzés:

  1. Az Ilus segítségével talán végre tudok üzenni.
    Örülök ennek a blognak, úgy látom feltalálod magadat ebben a ködös Albionban. Gratulálok ehhez.
    Jók a képek, örülök, hogy megtaláltad a Farkasékat, látod kicsi a világ.
    Itthon minden a régi, jó, szinte nyárias az idő, kiváló boroknak nézünk elébe (ez nem vicc), ezután a 2011-es évjáratot kell keresni. Apu

    VálaszTörlés
  2. Szia Öcsi,
    én is,mint anyád,mindenkinek híreskedek veled,nagyon büszke vagyok Rád!
    Hívlak majd,mert már hiányzol eléggé...
    Csók,
    Dóra

    VálaszTörlés