2011. szeptember 17., szombat

@ London

kora délutáni budapesti indulással gond nélkül megérkeztem Londonba.

szemerkélő eső, borongós időjárás és hasonló hangulat fogadott, de hát ezek az angolok nem a vidámságukról híresek, legalábbis nem kora délután. majd talán este néhány Guinness után, de ugyebár ezt csak hírből fogom tudni. vagy úgy sem.. :) a taxira kifizettem a fél vagyonomat (egészen pontosan a harmadát, rögtön megtapasztaltam, hogy valóban nem olcsó hely ez a London), de legalább egy bőbeszédű pakisztáni ipse volt a sofőröm, így nem unatkoztam, és elhalmozott csupa hasznos infóval. pl. hogy itt épül jelenleg is Európa legmagasabb épülete, hogy London nem túl olcsó hely (ekkor még nem tudtam, hogy ezzel csak meg akarja okolni a mintegy fél órával később kezembe nyomott papírost, illetve az azon szereplő 99.60-as számot. nem, ez nem a helyi MR2..), hogy jó hely az a Magyarország, csak túl rövid a tengerpartja (nem vitatkoztam, végülis igaza volt..), hogy hova érdemes menni Arsenal meccset nézni ("lehetőleg ne Manchester mezben menj" - vicces srác, mi tagadás..), és hogy jövőre Londonban lesz az olimpia (!) - megviselhettek az utóbbi hetek, ha ennek ismeretét sem nézte ki belőlem.. no sebaj..

útközben megnéztük a Parlamentet, a Big Bent, a London Eye-t és a Tower Bridge-et is, (szóval szinte meg is vagyok a városnézéssel.. :) ). lehet, hogy emiatt volt ilyen drága a takker..? még nem mertem megnézni a guglin, mekkorát kerültünk.. képek is készültek (taxiból, esőben, szóval sok jóra nem számítani!), de az akksim el is fáradt, úgyhogy post-frissítés néhány óra múlva..

addig is kipakolok, és kinézek magamnak valami közeli lokált, ahol elfogyasztom angliai pályafutásom első sörét [jó-jó, a repülőn már megvolt, de egyrészt az holland volt (nem, nem a mosolygó e-betűs.. :) ), másrészt pedig még nem angol felségterületen]. vagy nyakamba veszem a várost, és megnézem a belvárost "szabad szemmel" is. vagy marad az ágy.. :)

legyetek jók!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése